Aniplan

Dyrlægehuset Nakskov og Dyrlægegårdens Dyreklinik i Våbensted er blandt de første i Danmark med rabat og abonnement på dyresundhed.

Som en del af Danmarks største dyrlægekæde lancerer Dyrlægehuset og Dyreklinikken i Våbensted pr. 1. februar en forebyggende sundhedsplan for kæledyr.
Borgere på Lolland kan nu ikke blot abonnere på avisen, motionscentret eller antenneselskabet, men også på dyrlægen.
Danmarks største dyrlægekæde VetFamily, som består af 95 dyreklinikker over hele landet, går nemlig nye veje for at sikre den optimale dyresundhed samt servicere dyreejerne.
Dette betyder at hunde- og katteejere på Lolland nu får muligheden for at melde sine kæledyr til en sundhedsplan, som hedder AniPlan.
Sundhedsplanen indbefatter regelmæssige sundhedsundersøgelser, vaccinationer, evt. loppe- og flåtprodukter samt rådgivning i forebyggende behandling og fodervalg.

Formålet med sundhedsplanen er at sikre kæledyrene bedre helbred samt at forebygge sygdomme og sundhedsproblemer.
Sundhedsplanen AniPlan betales som et abonnement via en fast månedlig rate, som skal sikre dyreejeren forudsigelige dyrlægeudgifter.

Opprioriterer dyrevelfærden

For både dyr, ejere og dyrlæger er sundhedsplanen en win-win-ordning. Det er gavnligt for alle dyr med faste sundhedsundersøgelser, blandt andet fordi dyrlægerne dermed kan identificere eventuelle sygdomme i en tidligere fase end førhen,

For yderligere information
Dyrlægehuset Nakskov, 54 92 33 01, samt Dyrlægegårdens Dyreklinik, 54 78 42 15.